Skip to main content

Overzetten IPROX SQL database

NB het overzetten van een IPROX database van de ene omgeving naar de andere maakt het vervolgens onmogelijk om definities of content te exporteren/importeren.

  1. Stop CMS App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
  2. Verwijder SQL database doelomgeving (don't worry: via deleted databases kun je hem zonodig weer restoren)
  3. Restore de brondatabase onder de naam van de doelomgeving
  4. Verwijder in de doeldatabase de gebruiker: DROP USER iprox
  5. Maak de gebruiker opnieuw aan conform instructies in Setup 1: Omgeving
  6. Reset alle passwords in de doelomgeving: UPDATE GebTab SET Pwd='x' WHERE Pwd IS NOT NULL
  7. Reset de Lucene systeemtaak: DELETE FROM FlgTab WHERE Nam='iprox:Lucene'
  8. Stop API App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
  9. Verwijder de oude gegevens uit de Mongo database:
    db.Iprox.ItemCurrentPath.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemCurrent.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemVersionResume.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemVersion.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemChange.deleteMany({});
  10. Start CMS App Service
  11. Log in op CMS (na reset wachtwoord)
  12. Update Basis internet adres op de plaatsen beschreven in Setup 1: Omgeving
  13. Wijzig in elke trefwoordklasse een trefwoord (heen en terug) zodat deze gestatificeerd wordt
  14. Check systeemtaak Beheer > Systeemtaken > Restatify
  15. Start API App Service