Ga naar hoofdinhoud

Overzetten IPROX SQL database

NB het overzetten van een IPROX database van de ene omgeving naar de andere maakt het vervolgens onmogelijk om definities of content te exporteren/importeren.

  1. Stop CMS App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
  2. Verwijder SQL database doelomgeving (don't worry: via deleted databases kun je hem zonodig weer restoren)
  3. Restore de brondatabase onder de naam van de doelomgeving
  4. Verwijder in de doeldatabase de gebruiker: DROP USER iprox
  5. Maak de gebruiker opnieuw aan conform instructies in Setup 1: Omgeving
  6. Reset alle passwords in de doelomgeving: UPDATE GebTab SET Pwd='x' WHERE Pwd IS NOT NULL
  7. Reset de Lucene systeemtaak: DELETE FROM FlgTab WHERE Nam='iprox:Lucene'
  8. Stop API App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
  9. Verwijder de oude gegevens uit de Mongo database:
    db.Iprox.ItemCurrentPath.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemCurrent.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemVersionResume.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemVersion.deleteMany({});
    db.Iprox.ItemChange.deleteMany({});
  10. Start CMS App Service
  11. Log in op CMS (na reset wachtwoord)
  12. Update Basis internet adres op de plaatsen beschreven in Setup 1: Omgeving
  13. Wijzig in elke trefwoordklasse een trefwoord (heen en terug) zodat deze gestatificeerd wordt
  14. Check systeemtaak Beheer > Systeemtaken > Restatify
  15. Start API App Service