Overzetten IPROX SQL database
NB het overzetten van een IPROX database van de ene omgeving naar de andere maakt het vervolgens onmogelijk om definities of content te exporteren/importeren.
- Stop CMS App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
- Verwijder SQL database doelomgeving (don't worry: via deleted databases kun je hem zonodig weer restoren)
- Restore de brondatabase onder de naam van de doelomgeving
- Verwijder in de doeldatabase de gebruiker:
DROP USER iprox - Maak de gebruiker opnieuw aan conform instructies in Setup 1: Omgeving
- Reset alle passwords in de doelomgeving:
UPDATE GebTab SET Pwd='x' WHERE Pwd IS NOT NULL - Reset de Lucene systeemtaak:
DELETE FROM FlgTab WHERE Nam='iprox:Lucene' - Stop API App Service van doelomgeving (verwittig je teamgenoten als dit alerts gaat opleveren)
- Verwijder de oude gegevens uit de Mongo database:
db.Iprox.ItemCurrentPath.deleteMany({});
db.Iprox.ItemCurrent.deleteMany({});
db.Iprox.ItemVersionResume.deleteMany({});
db.Iprox.ItemVersion.deleteMany({});
db.Iprox.ItemChange.deleteMany({}); - Start CMS App Service
- Log in op CMS (na reset wachtwoord)
- Update Basis internet adres op de plaatsen beschreven in Setup 1: Omgeving
- Wijzig in elke trefwoordklasse een trefwoord (heen en terug) zodat deze gestatificeerd wordt
- Check systeemtaak Beheer > Systeemtaken > Restatify
- Start API App Service